Spilledage:
Torsdag

Alle mandlige medlemmer af Bogense Golfklub, der er fyldt 18 år og med handicap på 40 eller derunder, kan blive medlem af Herreklubben.

Er der mere end 3 spillere mødt op, trækker vi lod om, hvem der skal i bold sammen. Det kan f.eks. ske ved at vi putter om det (de 3 tættest et udvalgt hul går ud først, og så de 3 næste tættest osv.)

Hvad koster det?  Kontingentet er på kr. 400,00, som indbetales på konto nr. 6860 – 1228924 (ved indbetaling husk medlemsnummer), eller kr. 50,00 pr. gang indbetales på samme konto (husk spilledato og medlemsnummer), senest fredagen efter torsdagens turnering. Spillere der deltager og betaler kr. 50,- i matchfee pr. gang, og senere indmelder sig i herreklubben kan fratrække op til 5 x matchfee af beløb til årskontingentet.

Hvad gør du før og efter en match?
Inden du spiller en match, skal du tilmelde dig på Golfbox. Når du har spillet matchen, afleveres scorekortet til turneringslederen eller i Herreklubbens postkasse og du påfører din score øverst på scorekortet - stableford point når vi spiller stableford, og er det slagspil, så er det antal slag minus det antal streger du er tildelt, desuden anføres antal put. Gennemfører du ikke matchen afleveres scorekortet med teksten "No return". Husk at der skal skrives tydelige tal på scorekortet og at få det underskrevet.

Hvem får præmier?

Efter hver serie er der fællesspisning og efterfølgende præmieuddeling. Der er præmier til de 3 bedste i hver af seriens matcher. Hver match giver point som lægges sammen i hver serie. Seriens samlede vinder får også præmie. Til sæsonafslutningen finder vi så årets bedste herrespillere (de der har fået flest point gennem hele sæsonen), der er også præmieuddeling til sæsonens bedste putter. Hvis du er blandt præmiemodtagerne, skal du senest 30 dage fra præmieoverrækkelsen, sørge for afhentning af præmien. Hvis ikke præmien er afhentet inden 30 dage, vil præmien indgå i klubbens beholdning til senere brug. Ved uddeling af evt. ”klappræmie”, skal du være til stede for at kunne vinde.”

For senere afhentning af præmie, skal du tage kontakt til Lars Antonsen –tlf. 40 32 23 59

HUSK at tilmelde dig på Golfbox, ved alle vore arrangementer.

Kontaktpersoner:

Skiftende Vagtplan